کلاس‌های دانشگاه‌ها تا پایان سال مجازی شد

دیجیاتو شنبه 16 اسفند 1404 - 15:12
دانشگاه‌ها همچنین موظف هستند برای دانشجویانی که امکان اتصال به اینترنت را ندارند، اقدامات جبرانی اجرا کنند The post کلاس‌های دانشگاه‌ها تا پایان سال مجازی شد appeared first on دیجیاتو.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

شورای معاونین وزارت علوم با اشاره به تداوم حملات اخیر به کشور، تصمیم بر غیرحضوری شدن آموزش در مراکز آموزش عالی گرفت. بر اساس این مصوبه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند برای آن دسته از دانشجویانی که امکان اتصال به اینترنت و کلاس‌های مجازی را ندارند، اقدامات و تمهیدات جبرانی لازم را پیش‌بینی و اجرا کنند.

اختیارات کارگروه‌های استانی در شرایط خاص

در بخش دیگری از تصمیمات این وزارتخانه ذکر شده است که اگر در برخی دانشگاه‌ها و موسسات شرایط خاصی وجود داشته باشد، کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی این اختیار را دارد تا بر اساس مقتضیات و شرایط همان منطقه تصمیمات متفاوتی اتخاذ کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.