فرمانده ارتش پاکستان وارد ایران شد

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 18:12
«عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دقایقی پیش وارد ایران شد.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش از حضور فرمانده ارتش پاکستان در تهران، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص انتشار اخباری پیرامون سفر هیاتی عالی رتبه از پاکستان به ایران گفت: «در مورد گفت‌وگوها و مذاکرات، تبادل پیام‌ها ادامه دارد. از همان روز یکشنبه که هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به تهران بازگشت تا امروز، پیام‌های متعددی از طریق واسطه پاکستانی تبادل شده است. مواضع ما بسیار روشن است؛ هم در آنجا بیان شد و هم در جریان این تبادلات.»

وی افزود: «امروز ما میزبان هیئتی از پاکستان هستیم. در ادامه گفت‌وگوهایی که در اسلام‌آباد صورت گرفت و نیز بحث‌هایی که طرف پاکستانی با آمریکا داشته، حرف‌های ما منتقل شده و شنیده شده است. قاعدتاً در جریان این سفر، احتمالاً به‌صورت تفصیلی قرار است درباره دیدگاه‌های دو طرف بحث شود.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.