آغاز اخراج‌های گسترده در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 12:03
در راستای کاهش گسترده نیروها در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا، اخراج‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، منابع آگاه اعلام کردند روند اخراج کارکنان در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا از دیروز دوشنبه آغاز شده است، این اقدام در چارچوب برنامه کاهش گسترده نیروها توسط «بیل پولت»، سرپرست جدید این نهاد در دولت دونالد ترامپ، انجام می‌شود.

به‌گفته منابع مطلع، مراکزی مانند مرکز ملی مبارزه با تروریسم و مرکز ملی ضدجاسوسی و امنیت از جمله بخش‌هایی هستند که بیشترین تأثیر را از این تعدیل نیرو خواهند گرفت، همچنین از تمامی واحدهای این نهاد خواسته شده بود فهرستی از کارکنان خود را بر اساس رتبه‌بندی عملکرد ارائه کنند.

همزمان، رؤسای دموکرات کمیته‌های اطلاعاتی مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به پولت نسبت به پیامدهای امنیتی و اطلاعاتی کاهش گسترده نیروی انسانی در این سازمان هشدار داده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.