استفاده از گرسنگی برای گرفتن اعتراف اجباری از اسرای فلسطینی

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:43
رژیم صهیونیستی از سلاح گرسنگی به‌ عنوان ابزاری برای گرفتن اعتراف اجباری از اسرای فلسطینی استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سلاح گرسنگی به‌ عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن اسرای فلسطینی و گرفتن اعتراف اجباری در جریان بازجویی‌های نظامی استفاده می‌کند.

در این بیانیه تاکید شده است که استفاده از گرسنگی برای اعمال فشار بر اسرا و گرفتن اعترافات اجباری، نقض جدی قوانین بین‌المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو به شمار می‌رود.

این نهاد همچنین از شیوع بیماری گال و حساسیت‌های پوستی در میان اسرای فلسطینی در زندان نفحه خبر داد و علت آن را بی‌توجهی پزشکی صهیونیست‌ها و وخامت شرایط بهداشتی داخل زندان عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، مدیریت زندان نفحه، محدودیت‌هایی بر زمان هواخوری اسرا اعمال کرده و به سیاست مجازات جمعی علیه آنان ادامه می‌دهد.

دفتر مذکور همچنین اعلام کرد که یگان‌های سرکوبگر رژیم صهیونیستی به‌ طور مداوم به بخش‌های مختلف زندان یورش برده و با استفاده از گاز اشک‌آور و باتوم به اسرا حمله می‌کنند؛ اقدامی که در چارچوب سیاست فشار و آزار مستمر علیه اسرا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.