اشغالگران صهیونیستی به جنوب لبنان حمله کردند

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 14:43
در آستانه مذاکرات مقامات دولت لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن، منابع صهیونیستی از حمله ارتش اسرائیل به منطقه «کفرتبنیت» در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، در ادامه نقض آتش‌بس اشغالگران صهیونیستی، سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی دقایقی پیش به اهدافی در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که در خلال این حمله گروهی از افراد را هدف قرار داده که به گفته سخنگوی ارتش این رژیم، در نزدیکی نیروهای اسرائیلی مستقر در منطقه امنیتی جنوب لبنان شناسایی شده بودند. این بیانیه می‌افزاید: این افراد در نزدیکی نیروهای این رژیم در منطقه امنیتی و در تپه‌های «علی الطاهر» در حال فعالیت بودند، شناسایی و سپس هدف حمله قرار داده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «اسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر در مواضعی جداگانه بر آزادی عمل ارتش این رژیم در لبنان تاکید کرده‌اند.

در همین حال، قرار است دور جدید مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و دولت لبنان امروز در واشنگتن آغاز شود؛ مذاکراتی که بنا بر گزارش‌ها، سه روز ادامه خواهد داشت و بر تحولات امنیتی و مرزی در جنوب لبنان متمرکز است.

همزمان، برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از بررسی طرحی برای واگذاری کنترل یک منطقه آزمایشی در روستای «تبنیت» به ارتش لبنان خبر داده‌اند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز به نقل از افسرانی که در جنوب لبنان حضور دارند، نوشت: محدودیت هایی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بمباران بیروت و البقاع وضع کرده است، باعث شده تا اسرائیل خشم خود را با بمباران روستاها خالی کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.