نتانیاهو: اسرائیل باید از وابستگی نظامی به آمریکا رها شود

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:45
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن قدردانی از حمایت‌های آمریکا، اعلام کرد تل‌آویو باید مسیر کاهش وابستگی نظامی به واشنگتن و ایجاد یک سامانه تسلیحاتی مستقل را دنبال کند.

به گزارش خبرآنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود با اذعان و تأکید بر اهمیت حمایت‌های آمریکا از تل‌آویو، گفت این رژیم در عین حال نیاز دارد خود را از وابستگی به واشنگتن رها کرده و یک ساختار مستقل تسلیحاتی ایجاد کند.

به روایت ایسنا؛ طبق گزارش شبکه الجزیره، نتانیاهو در این باره اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی می‌کنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.

وی همچنین به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و مدعی شد رژیم صهیونیستی ضرباتی به ایران و نیروهای هم‌پیمان آن در منطقه وارد کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد که این روند هنوز پایان نیافته است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر، هم‌زمان با آغاز مسیر مذاکرات و رایزنی‌های سیاسی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، بحث درباره آینده ترتیبات امنیتی و نظامی در منطقه و نیز نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.