هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی درباره نقض توافق آتش‌بس

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:03
حزب الله لبنان در خصوص جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نقض آتش بس در جنوب لبنان بیانیه ای هشدار آمیز را صادر کرد. 

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی و نقض آتش بس در جنوب لبنان اعلام کرد: ارتش دشمن اسرائیلی در ساعت ۱۱:۳۰ با سلاح‌های خودکار از میان خانه‌ها به سمت گروهی از غیرنظامیان در محله الدیر در شهر نبطیه که مشغول باز کردن راه‌ها و بیرون کشیدن اجساد شهدا از زیر آوار بودند، تیراندازی کرد.

این بیانیه افزود که این حمله غافلگیرانه که توسط ارتش صهیونیستی انجام شد، منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد، که یکی از آنها کارمند شهرداری بود. چند نفر دیگر در این حمله زخمی شدند.

حزب الله هشدار داد که اقدام دشمن نقض آشکار آتش‌بسی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش یک بیل مکانیکی را مورد حمله قرار دادند که در حال آواربرداری از خانه‌ای بود که قبلاً در شهرک نبطیه الفوقا هدف قرار گرفته بود.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان لبنانی در محله الدیر در شهرک نبطیه الفوقا در جنوب لبنان تیراندازی کردند.

دفاع مدنی جنوب لبنان اعلام کرد که در تیراندازی نیروهای صهیونیستی به شهروندان در نبطیه الفوقا یک نفر شهید و دو نفر زخمی شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.