
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از کابل، «عنایت الله خوارزمی» سخنگوی وزارت دفاع افغانستان امروز اعلام کرد: نیروهای نظامی افغانستان در عملیاتی که شب گذشته انجام شد، موفق شدند تعدادی اسلحه قاچاق شده را در استان پکتیا کشف و ضبط کنند.
وی افزود: در این عملیات که در شهرستان «دند پتان» استان پکتیا انجام شد، ۲۰ قبضه اسلحه «کرینکوف»، ۴ قبضه کلاشینکوف و ۲ قبضه سلاح «ام فور» کشف و ضبط شد. از بازداشت فرد یا گروهی در این زمینه گزارشی منتشر نشده است.
نیروهای امنیتی افغان در زمینه کشف و ضبط سلاحهای غیرقانونی و قاچاق شده با جدیت عمل میکنند و قبل از این نیز دهها محموله سلاحهای قاچاقی را در مناطق مرزی افغانستان با پاکستان کشف و ضبط کردهاند.