شهادت 2 نفر در تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:55
خبرگزاری لبنان از نقض آشکار آتش‌بس و تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت 2 نفر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ملی لبنان امروز سه‌شنبه از نقض آشکار آتش‌بس و حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الجبل» در جنوب لبنان خبر داد.

در این گزارش آمده است که در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک النبطیه الفوقا در جنوب این کشور، دو نفر شهید و شماری زخمی شدند.

در این گزارش آمده است که پهپاد رژیم صهیونیستی با بمب صوتی اطراف شهرک عیتا الجبل را هدف قرار داد. خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی یک بمب صوتی را به محله شرقی شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان پرتاب کرد.

کانال 14 رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی نقض آتش‌بس و حمله نظامی به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان را تأیید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.