استقرار پنهانی نظامیان صهیونیست در سومالی‌لند

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 08:39
گزارش های رسانه ای حاکی از استقرار ده ها نظامی صهیونیست در منطقه جدایی طلبان سومالی لند است.

به گزارش مشرق، پایگاه مدیل ایست آی به نقل از یک مسئول بلند پایه در دولت سومالی گزارش داد، رژیم صهیونیستی حدود ۵۰ تن از نظامیان ارتش خود را به منطقه جدایی طلبان سومالی لند اعزام کرده است.

رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی منطقه جدایی طلبان سومالی لند را در دسامبر گذاشته به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخت؛ اقدامی که در راستای طمع ورزی های این رژیم به منابع و موقعیت راهبردی این منطقه صورت گرفته است.

استقرار نظامیان صهیونیست بعد از مدت کمی از این اقدام و همزمان با تجاوز نظامی به ایران در فوریه گذشته صورت گرفت.

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی به نقل از یک مسئول امنیتی اخبار مذکور را تکذیب کردند. پیشتر نیز سی ان ان گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی به سومالی لند به عنوان نقطه ای برای فرود جنگنده های خود در پروازهای طولانی به سمت ایران نگاه می کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.