جریان اپوزیسیون به رهبری یائیر لاپید و بنی گانتس می گویند نتانیاهو در تحقق اهداف جنگ ناکام مانده است و باعث ایجاد انزوای بینالمللی اسرائیل شده است.
رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت نخستوزیر به هیچ از اهداف اعلامی خود در جنگ علیه ایران نرسیده است.
به گزارش ایسنا، در حالی که نتانیاهو تلاش دارد جنگ علیه ایران یک نوع را پیروزی امنیتی جلوه دهد، مخالفان و بخش عمدهای از افکار عمومی نتایج را فاجعهآمیز ارزیابی میکنند، چه از منظر انسانی و چه از لحاظ امنیتی و اقتصادی.
جریان اپوزیسیون به رهبری یائیر لاپید و بنی گانتس می گویند نتانیاهو در تحقق اهداف جنگ ناکام مانده است و باعث ایجاد انزوای بینالمللی اسرائیل شده است.
در همین راستا، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دستیابی به تمامی اهداف اعلام شده جنگ ناکام مانده است.
لاپید پیش از این هم با حملهای تند به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرده بود او به لکه ننگی برای اسرائیل در سراسر جهان تبدیل شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.