ترامپ اطرافیانش را مقصر شروع تجاوز نظامی علیه ایران دانست

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:42
رئیس جمهور آمریکا پس از شکست در رسیدن به اهدافش در تجاوز نظامی به کشورمان و کشتار کودکان و زنان بی گناه تقصیر جنگ علیه ایران را به دوش اطرافیشان انداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از شکست در رسیدن به اهدافش در تجاوز نظامی به کشورمان و کشتار کودکان و زنان بی گناه با فرافکنی و برای فرار از فشار شدید افکار عمومی آمریکا تقصیر جنگ علیه کشورمان را به دوش اطرافیشان انداخت.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به علت آغاز تجاوز نظامی آمریایی صهیونی به ایران گفت : به نظر من، بر اساس چیز‌هایی که استیو، جرد، پیت و دیگران به من می‌گفتند و مارکو هم بسیار درگیر این موضوع بود ؛ فکر کردم که آنها قرار است به ما حمله کنند. واقعاً فکر می‌کردم چنین کاری خواهند کرد. اگر ما در همان زمانی که اقدام کردیم، این کار را انجام نمی‌دادیم، به نظر من آنها قصد داشتند به ما حمله کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.