اسموتریچ: مذاکرات بین تهران و واشنگتن به ما مربوط نیست/ در لبنان می‌مانیم

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 12:15
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن تأکید مجدد بر ادامه حضور در جنوب لبنان اعلام کرد مذاکرات میان ایران و آمریکا به این رژیم مربوط نمی‌شود و تل‌آویو طرف این مذاکرات نیست.

به گزارش خبرآنلاین، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم اعلام کرد: ما طرف مذاکرات بین تهران و واشنگتن نیستیم، این مذاکرات به ما مربوط نیست.

به روایت ایسنا، بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، اسموتریچ در ادامه اظهاراتش گفت: ما به طور کامل به کار خود در لبنان ادامه خواهیم داد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد: ما تا منطقه الشقیف، در خاک لبنان باقی خواهیم ماند.

وی در ادامه مدعی شد: زمانی که حزب‌الله را به طور کامل از بین ببریم در لبنان باقی خواهیم ماند.

این اظهارات وزیر افراطی رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده که طبق تعهد آمریکا در تفاهمنامه، جنگ در تمامی جبهه‌ها می‌بایست خاتمه یابد.

از دوم مارس گذشته، رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای علیه لبنان آغاز کرده است که بر اساس آمار وزارت بهداشت لبنان، تاکنون به شهادت ۴۱۰۶ نفر و مجروح‌ شدن ۱۲۱۵۳ نفر منجر شده و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنان بخش‌هایی از جنوب لبنان را در اشغال خود دارد؛ برخی از این مناطق از دهه‌ها پیش و برخی دیگر از زمان جنگ‌های اخیر میان سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اشغال شده‌اند. این رژیم همچنین در جریان تجاوز کنونی بیش از ۱۰ کیلومتر در خاک لبنان پیشروی کرده است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.