شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه ایکس از تماس تلفنی خود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان خبر داد.
به گزارش فرارو، در این پیام آمده است: «امشب با برادر عزیزم، ولیعهد محمد بن سلمان، تماس تلفنی بسیار صمیمانه و محبتآمیزی داشتم.از وی به خاطر حمایتهای بیدریغ پادشاهی عربستان سعودی از تلاشهای پاکستان برای دستیابی به صلح، قدردانی و تشکر کردم و امضای توافقنامه تاریخی صلح اسلامآباد را به ایشان تبریک گفتم. رهبری خردمندانه والاحضرت و تعهد راسخ پادشاهی به صلح و ثبات منطقهای از جمله عوامل مهم هدایتکننده در طول این بحران بودهاند.»
در ادامه آمده است: «ما توافق کردیم که مرحله بعدی مذاکرات باید مبتنی بر تعهد راسخ به گفتگو و دیپلماسی، همراه با هوشیاری در برابر هرگونه تلاشی که میتواند روند صلح را تضعیف کند، باشد.من همچنین رضایت کامل خود را از سطح ممتاز روابط بین پاکستان و پادشاهی عربستان سعودی ابراز کردم و مشتاقانه منتظر ادامه تقویت مشارکت اقتصادی خود تحت رهبری بلندپروازانه ولیعهد محمد بن سلمان هستم.»
![]()