پکن: چین به ارتباط خود با تمامی طرف‌ها ادامه خواهد داد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:26
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: امیدواریم همه طرف‌ها اختلافات را از طریق گفت‌وگو و مذاکره به‌طور مناسب حل‌وفصل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گلوبال تایمز، مائو نینگ سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: امیدواریم همه طرف‌ها اختلافات را از طریق گفت‌وگو و مذاکره به‌طور مناسب حل‌وفصل کنند.

وی افزود: چین به ارتباط خود با تمامی طرف‌ها ادامه خواهد داد و تلاش‌های خود را برای کاهش تنش‌ها و پایان کامل درگیری‌ها ادامه می‌دهد.

این دیپلمات چینی تاکید داشت که ریشه اختلال در کشتیرانی در این تنگه، اقدامات نظامی غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران است و راه‌حل اساسی برای بازگرداندن امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز، تحقق آتش‌بس و پایان سریع درگیری‌هاست.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین تصریح کرد که اقدامات شورای امنیت باید در جهت کاهش تنش‌ها باشد و نباید پوشش حقوقی برای اقدامات نظامی بدون مجوز فراهم کند، مجوزی برای استفاده از زور بدهد یا موجب تشدید بحران شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.