ژاپن خواستار کاهش سریع تنش‌ها در منطقه شد!

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 22:08
وزیر امور خارجه ژاپن در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود، بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی، خواستار کاهش سریع تنش‌ها در منطقه شد!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری کیودو، توشیمیتسو موتگی وزیر امور خارجه ژاپن امروز دوشنبه با سید عباس عراقچی همتای ایرانی خود رایزنی کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه ژاپن در این رایزنی تلفنی خواستار کاهش تنش‌ ها و توقف حملات شد!

در بیانیه صادره از سوی توکیو بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی آمده است: ادامه درگیری‌ ها میان ایران با آمریکا و اسرائیل وضعیت منطقه را وخیم‌ تر کرده و موجب وخامت وضعیت منطقه نیز شده است. من خواستار کاهش سریع تنش‌ ها هستم.

بیانیه مذکور اضافه می کند: توکیو برای حل مسائل مرتبط با ایران با جامعه بین‌ المللی همکاری و تلاش‌ های دیپلماتیک لازم را انجام خواهد داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.