الجزایر: خروج امارات از اوپک اهمیتی ندارد

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
رئیس جمهور الجزایر خروج امارات از اوپک را بی اهمیت و بی تاثیر خواند.

الجزایر: خروج امارات از اوپک اهمیتی ندارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عبد المجید تبون، در دیدار نمایندگان مطبوعات الجزایر گفت: خروج امارات از " اوپک و اوپک پلاس" بی‌معنی و بی‌تأثیر است. رئیس جمهور الجزایر  همچنین خبر داد که قطع رابطه الجزایر با ابوظبی نهایی شده است.

چهارشنبه گذشته، وزارت نفت الجزایر در بیانیه‌ای بر پایبندی خود به تعهداتش در چارچوب" اوپک " و " اوپک پلاس " به عنوان دو چارچوب اصلی برای ثبات بازار جهانی نفت تأکید کرد.

این بیانیه الجزایر یک روز پس از اعلام خروج امارات از این دو سازمان صادر شد. تصمیم امارات از شنبه اول ماه میلادی اجرایی شد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.