قطعنامه محدودکردن اختیارات جنگی ترامپ ششمین بار به سنا می‌رود

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 04:42
رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا تاکید کرد: قطعنامه محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ در قبال ایران بار دیگر در این هفته به رای گذاشته خواهد شد.

قطعنامه محدودکردن اختیارات جنگی ترامپ ششمین بار به سنا می‌رود

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما؛ چاک شومر در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «دموکرات‌های سنا این هفته برای ششمین بار رای‌گیری درباره قطعنامه اختیارات جنگی را - با هدف پایان دادن به جنگ انتخابی ترامپ در ایران - به جریان خواهند انداخت.»

شومر افزود: «آیا جمهوری‌خواهان با رسیدن به شصتمین روز از یک جنگ بی‌ملاحظه و غیرمحبوب، همچنان به حمایت از ترامپ ادامه خواهند داد و خود را بیش از پیش در گور فرو خواهند برد؟»

مجلس سنای آمریکا که در کنترل جمهوری‌خواهان حامی دونالد ترامپ است، تاکنون پنج بار، تلاش دموکرات‌ها را که خواستار توقف جنگ علیه ایران هستند، ناکام گذاشته است.

قطعنامه دموکرات ها، دولت ایالات متحده آمریکا را ملزم می‌کرد تا نیرو‌های خود را از این جنگ خارج کند مگر اینکه کنگره مجوز اقدامات بیش تر را صادر کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.