دیدار ولیعهد عربستان با نخست‌وزیر پاکستان در جده

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 00:05
ولیعهد عربستان و نخست وزیر پاکستان در جده با یکدیگر دیدار کردند.

ه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، دقایقی پیش با شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

شریف امروز چهارشنبه در سفری رسمی وارد عربستان شد و در بدو ورود به جده، مورد استقبال شاهزاده سعود بن مشعل، معاون امیر منطقه مکه مکرمه قرار گرفت.

هرچند در این خبر به محورهای مورد بحث هیچ اشاره ای نشده اما به نظر می رسد که سران دو کشور در این دیدار پیرامون همکاری‌های دوجانبه و مسائل مورد علاقه دو طرف و نیز تنش های منطقه و آتش بس میان ایران و آمریکا و حملات رژیم صهیونیستی به لبنان بحث و تبادل نظر کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.