اسرائیل برای اشغال شهر «بنت جبیل» لبنان، نیروی بیشتری اعزام کرد

افکار نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 11:00
رژیم صهیونیستی در سایه سکوت دولت منفعل لبنان، قصد دارد شهر بنت جبیل را به اشغال خود درآورد که با سد محکم حزب‌الله برخورد کرده است.

 روزنامه صهیونیستی معاریو امروز دوشنبه خبر داد ارتش اسرائیل تیپ‌های رزمی لشکر ۱۶۲ را در بخش غربی بنت جبیل مستقر کرد.این روزنامه می‌گوید ارتش صهیونیستی تیپ‌های رزمی لشکر ۹۸ را در بخش شرقی شهر مستقر کرد تا آن را اشغال کند.

با آغاز توافق آتش‌بس بین ایران و آمریکا، رژیم صهیونیستی فرصت را غنیمت شمرد و حملات وحشیانه خود را به جنوب لبنان آغاز کرد.در جریان این حملات، صدها غیر نظامی شهید و زخمی شدند، ولی دولت لبنان، هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداد؛ بلکه مطابق معمول، انگشت اتهام را به سمت حزب الله نشانه رفت.در حال حاضر هم، رسانه‌های عبری گزارش دادند با وجود حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید ارتش این رژیم علیه شهر بنت‌جبیل واقع در جنوب لبنان، نظامیان صهیونیست هنوز نتوانسته‌اند بر این شهر تسلط یابند و مقاومت جانانه رزمندگان حزب‌الله ادامه دارد.

نایب‌رئیس شورای سیاسی حزب‌الله «محمود قماطی» شامگاه روز یکشنبه تأکید کرد که دولت لبنان، مردم جنوب این کشور را تنها گذاشته است.قماطی در این خصوص گفت: دشمن قصد دارد با زور خودش را به ما تحمیل کند. آن‌ها به لبنان و خاک دیگر کشورهای عربی چشم‌طمع دارند.وی با بیان اینکه دولت لبنان مردم جنوب را در برابر کشتار، تجاوز و ویرانی تنها گذاشته است، تصریح کرد: به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد درباره سلاح مقاومت در لبنان، شروط خود را بر ما تحمیل کند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.