وزیرخارجه پاکستان: به نقش آفرینی برای کمک به صلح ادامه می دهیم

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 07:37
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران و آمریکا برای حضور در مذاکرات گفت که اسلام آباد به نقش آفرینی برای کمک به صلح ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین،  سناتور محمد اسحاق دار لحظاتی قبل در یک گفت وگوی خبری ابراز امیدواری کرد که تهران و واشنگتن یا نگاه مثبت روند فعلی را ادامه خواهند داد.

طبق گزارش ایرنا، وی با قدردانی از ایران و ایالات متحده برای پاسخ به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان و پیوستن به مذاکرات افزود که تعهد و پایداری ایران و آمریکا به توافق آتش‌بس اجتناب ناپذیر است.

وزیر خارجه پاکستان ‌گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته چندین دور مذاکرات جامع و سازنده‌ای بین دو کشور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و معاون رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.