به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطین امروز سهشنبه خبر دادند که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «شعفاط» واقع در قدس اشغالی اقدام به تخریب خانه یک شهروند فلسطینی کردند.
این اقدام در ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی صورت میگیرد.
رژیم صهیونیستی در سکوت خبری و مشغول شدن دنیا به تحولات گوناگون، از پرونده آتش بس غزه تا حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و لبنان، به آوارگی فلسطینیها در قدس و کرانه باختری ادامه میدهد.
از سوی دیگر، طی چند ماه گذشته روند شهرک سازی صهیونیستها در قدس اشغالی به شکل قابل توجهی تشدید شده و در چارچوب سیاستهای اشغالگران برای تثبیت سیطره کامل بر این شهر و تغییر واقعیت جمعیتی و جغرافیایی آن است.
ناظران هشدار میدهند که توسعه شهرکها و سیاستهای تبعیضآمیز رژیم صهیونیستی در چارچوب خالی کردن قدس از ساکنان اصلی آن و تثبیت حضور شهرکنشینان صهیونیست است.
انتهای پیام/