ونس و عون: کارگروه آمریکایی،لبنانی و ایرانی درباره آتش‌بس تشکیل شود

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 18:51
ونس و عون بر تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران برای کنترل آتش‌بس در لبنان تأکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشست‌های سوئیس گفت‌وگو کرده است.

 ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتش‌بس تأکید کردند.

رئیس‌جمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راه‌حلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.