صفحه نخست روزنامه‌های عبری زبان/ نارضایتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 20:51
روزنامه‌های عبری زبان در تیتر نخست خود به مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان به منظور برقراری آتش‌بس و نارضایتی تل‌آویو از این مسئله اشاره کردند.

صفحه نخست روزنامه‌های عبری زبان/ نارضایتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان

یدیعوت آحارانوت به ناراحتی صهیونیست‌ها از وضعیت جبهه جنوبی لبنان اشاره کرد:

اسرائیل با نگرانی نظاره‌گر است

دیروز، ایالات متحده لغو تحریم‌های ایران را آغاز کرد، در حالی که همزمان یک «گروه جلوگیری از تنش» در لبنان تأسیس شد - که اسرائیل بخشی از آن نیست

نتانیاهو با طعنه می‌گوید: جنگجویان ما آزادی عمل کامل دارند

اما سربازان روی زمین احساس ناامیدی می‌کنند: بگذارید ماموریت را تمام کنیم


صفحه نخست روزنامه‌های عبری زبان/ نارضایتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان

اسرائیل هیوم به اختلافت در آمریکا بر سر موضوع لبنان اشاره کرد:

ونس در برابر روبیو: اختلاف در رأس دولت در واشنگتن در مورد مسئله لبنان در حال تشدید است

دو صدای مختلف در آمریکا

معاون رئیس جمهور ونس، به همراه قطر و پاکستان، فشار آوردند و مصمم بودند: اسرائیل در سازوکار حفظ آتش‌بس در سرزمین سروها شریک نخواهد بود

روبیو با این اقدام مخالفت کرد: ایران در تلاش است تا مذاکرات مستقیم بین تل‌آویو و بیروت را مختل کند

در ارتش اسرائیل گروه‌های آماده‌باش را منحل می‌کنند: تصمیم به کاهش نیروهای نظامی در شهرک‌های خط درگیری گرفته شده است

نخست وزیر: آزادی عمل ارتش اسرائیل حفظ خواهد شد.


صفحه نخست روزنامه‌های عبری زبان/ نارضایتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان

معاریو به ناراحتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان اشاره کرد:

مسیر فرعی اسرائیل در لبنان

یک تبعیض سیاسی دیگر: آمریکا و اعلام کردند که یک مکانسیم به منظور جلوگیری از تنش میان ارتش اسرائیل و حزب الله ایجاد شده است، بدون آنکه خوده اسرائیل در آن حضور داشته باشد

تحریم های نفتی ایران به صورت موقت برداشته شد

ونس اعلام کرد که ایران با از سرگیری بازرسی از سایت‌های هسته‌ای موافقت کرده است اما در تهران آن را تکذیب کرده اند


صفحه نخست روزنامه‌های عبری زبان/ نارضایتی صهیونیست‌ها از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر لبنان

هاآرتص به هشدار رئیس شاباک در مورد وقوع مجدد شکست 7 اکتبر اشاره کرد:

رئیس شاباک در گفتگوهای محرمانه هشدار داد: 7 اکتبر بعدی در ایلات رخ خواهد داد

به گفته منابع امنیتی، زینی این شهر را به عنوان یک نقطه ضعف شناسایی کرده و سناریوی حمله احتمالی به آن را در اولویت قرار داده است. در وزارت جنگ نسبت به این مسئله شک دارند

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.