به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان امروز سه شنبه در سخنانی در دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران اعلام کرد: آرزو داریم تا دستیابی به صلح پایدار، به نقش خود ادامه دهیم. جنگ در منطقه میتوانست همه چیز را نابود کند؛ ما از حمایت سران کشورهای قطر، عربستان، ترکیه و مصر در دستیابی به صلح قدردانی میکنیم.
نخست وزیر پاکستان ادامه داد: پیام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید: ایران در برقراری آتش بس و تفاهمنامه همراه با حفظ کرامت خود، موفق عمل کرده است. مردم ایران شجاع هستند و کشورشان منابع لازم را برای تبدیل شدن به یکی از سریعترین اقتصادهای در حال رشد دارد.
شهباز شریف سپس افزود: این تفاهمنامه به برنامه موشکهای بالستیک ایران نمیپردازد. افرادی هستند که به دنبال تخریب تفاهمنامه بین ایالات متحده و ایران هستند. استانداردهای دوگانه غیرقابل قبول است؛ داشتن موشکهای بالستیک توسط برخی در حالی که ایران از داشتن آن منع شده است، غیرمنطقی است. این تفاهمنامه به موضوع موشکهای بالستیک ایران نپرداخته است.
ادامه دارد ...












