به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه تحلیلی عبری زبان نیوز وان در گزارشی در این ر ابطه اعتراف کرد که ارتش اسرائیل در راستای منافع تل آویو سرگرم راه اندازی پایگاههای نظامی در نقاط مختلف منطقه است.
این رسانه با توجه به محدودیتهای اطلاع رسانی رسانه اعمال شده توسط اداره سانسور، تلاش کرد تا اطلاعات خود را به منابع خارجی (ناشناس) ارجاع دهد.
نیوز وان در نوشتار خود آورده است که ارتش اسرائیل، پایگاههای نظامی در سومالی لند ایجاد کرده است و مسئله مخفی نبوده بلکه در دیدارهای مسئولین دو طرف هم به آن اشاره شده است.
ارتش اسرائیل همچنین سامانههای پدافند هوایی را در خاک امارات متحده عربی مستقر کرد.
همچنین ارتش اسرائیل یک نیروی هوابرد متشکل از 2500 نفر را در قبرس و یونان ایجاد میکند تا در صورت نیاز در این دو کشور در راستای اقدامات واکنش سریع وارد عمل شود.
علاوه بر آن ارتش اسرائیل در کنار دروزیهای سوریه هم جنگید.
نویسنده تاکید کرد، این افراد جنگجویان اسرائیلی تبار نیستند که در کشورهای دیگر به جنگ میپردازند بلکه نظامیان ارتش اسرائیل هستند که در راستای منافع خارجی فعالیت میکنند.
انتهای پیام/