کاخ سفید: مذاکرات سه جانبه آمریکا، ایران و پاکستان ادامه دارد

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 00:27
یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که مذاکرات سه جانبه آمریکا، ایران و پاکستان در اسلام آباد امشب ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه به وقت محلی به نقل از یک مقام کاخ سفید اعلام کرد: مذاکرات سه ‌جانبه آمریکا و ایران با میانجیگری پاکستان در اسلام آباد ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از اسلام آباد، بر اساس اعلام یکی از منابع نزدیک به تیم مذاکره کننده احتمالا امشب یا فردا یک مرحله دیگر از مذاکرات در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.

هم اکنون تیم‌های کارشناسی طرفین در حال تبادل متن‌هایی با هم هستند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز از تازه‌ترین اخبار از روند مذاکرات اسلام‌آباد گفت: کمیته‌های مختلف ایرانی از صبح امروز چندبار جلساتی برگزار و مواضع را بررسی کرده‌اند و با همگرایی کامل آماده آغاز مذاکرات شدند.

مذاکرات میان ایران و آمریکا امروز شنبه (22 فروردین ماه 1405 برابر با 11 آوریل 2026) در اسلام آباد پاکستان به ریاست «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران بر هیات ایرانی و نیز «جی دی ونس» معاون رئیس جمهوری آمریکا بر هیات آمریکایی آغاز شده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.