نگرانی در پاکستان به دلیل رویکرد تل‌آویو و ترامپ همزمان با مذاکرات ایران و آمریکا

الف شنبه 22 فروردین 1405 - 10:41
به رغم اجماع درباره حمایت از تلاش‌های دولت شهباز شریف برای پایان نهایی جنگ علیه ایران اما امیدها به موفقیت این مذاکرات بعد از نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی به دلیل حملات علیه لبنان کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، در حالی که پاکستان امروز میزبان مذاکرات آمریکا و ایران است نگرانی و بدبینی نسبت به موفقیت مذاکرات به دلیل نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی با ادامه دادن حملات علیه لبنان و عدم اجرای برخی بندها توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حاکم است.

وزیر دفاع پاکستان در توییتی اسرائیل را شر و نفرین بشریت دانسته بود که این نشان دهنده خشم پاکستان از اقدامات اسرائیل است.

بعد از اظهارات وزیر دفاع پاکستان، رژیم صهیونیستی به شدت از این کشور انتقاد کرد و اظهارات وی را شرم آور دانست.

در این راستا «عبدالماجد بن عبدالواحد»، از شخصیت‌های آکادمیک پاکستان به العربی الجدید گفت دولت پاکستان رهبری دیپلماسی را بر عهده دارد اما مشکل اصلی این است که اسرائیل خواهان امنیت در منطقه نیست و هدف آن ایجاد «اسرائیل بزرگ» است. تا زمانی که آمریکا در کنار اسرائیل است کسی نمی‌تواند بر آن فشار بیاورد.

همچنین «محمد ایاز مسید»، رهبر قبیله‌ای در پاکستان به العربی الجدید گفت رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل برای بمباران لبنان چراغ سبز داد. این اقدام تنها شانه خالی کردن از توافق و عدم احترام به وعده‌ها نیست بلکه توهین به پاکستان و دولت و ارتش آن و نخست وزیر است. آمریکا به همه چیز در چارچوب منافع خود و منافع اسرائیل می‌نگرد. آمریکا و اسرائیل از رسیدن به اهداف خود عاجز ماندند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.