نتانیاهو زیر میز آمریکا زد | توافق پایان جنگ نیست‌؛ ما دنبال اورانیوم غنی‌شده‌ ایرانیم‌

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 22:16
نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه‌ لفاظی‌های خصمانه‌اش که در راستای برهم‌ زدن ثابت و امنیت منطقه‌ و تداوم جنگ‌ صورت گرفته، توافق آمریکا با ایران برای بررسی شروط ۱۰گانه جمهوری اسلامی به‌منظور پایان جنگ ‌را مورد حمله قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو در ادامه لفاظی‌ها و تهدیداتش‌ علیه ایران گفت: ‌ما در ایران اهداف باقی‌مانده‌ای داریم و آنها را محقق خواهیم کرد.

او با حمله به توافق آمریکا با ایران برای بررسی شروط ۱۰گانه جمهوری اسلامی به‌منظور پایان جنگ، تهدید کرد: این توافق پایان جنگ نیست و ما آماده‌ایم هر آنچه برای انهدام ایران لازم است، انجام دهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه بدون توجه به شکست عملیات هوایی اخیر آمریکا برای سرقت اورانیوم کشورمان ادعا کرد: اورانیوم غنی‌شده از ایران خارج خواهد شد؛ یا با توافق یا با از سرگیری مجدد جنگ.

این سخنان در حالی مطرح شده که سخنگوی کاخ سفید هم ‌در اظهاراتی عجیب و بدون توجه به تعهد ترامپ برای پذیرش شروط ایران برای توقف آتش و انجام مذاکره، مدعی شد: خطوط قرمز ترامپ، یعنی پایان غنی‌سازی در ایران، تغییر نکرده‌اند!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.