بقائی: جنایات اسرائیل علیه لبنان نقض آشکار آتش‌بس بوده و آمریکا در این‌باره مسئول است

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 21:21
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد: همانطور که نخست‌وزیر پاکستان نیز تصریح کرده، توقف جنگ در جبهه لبنان یکی از اجزای تفاهم آتش‌بس میان ایران و آمریکاست و جنایات امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان نقض آشکار این تفاهم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان که منجر به شهید و زخمی شدن صدها شهروند لبنانی شد را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتی شنیع و شرم‌آور دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تعهد دولت آمریکا (در چارچوب تفاهم حاصله با ایران از طریق میانجی پاکستانی) مبنی بر اینکه لبنان نیز مشمول آتش‌بس میان ایران ـ آمریکا می‌باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که نخست‌وزیر پاکستان نیز تصریح کرده است، توقف جنگ در جبهه لبنان یکی از اجزای تفاهم آتش‌بس میان ایران ـ آمریکا است و جنایات امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان نقض آشکار این تفاهم محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به پیامدهای بسیار خطرناک اقدامات جنایتکارانه امروز رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم لبنان و تخریب اماکن مسکونی، مسئولیت مستقیم دولت آمریکا را در این خصوص مورد تاکید قرار داد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده شهدا، برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد و با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی نمود.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.