اطلاعیه دانشگاه تهران درباره حذف و اضافه واحدهای درسی

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 13:56
دانشگاه تهران اعلام کرد: پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، مجددا مهلت انجام حذف و اضافه واحدهای درسی برای همه دانشجویان فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص مهلت مجدد انجام حذف و اضافه نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ پس از تعطیلات نوروز اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است؛

باسمه تعالی

با توجه به درخواست‌های مکرر و به منظور مساعدت با دانشجویانی که در مهلت مقرر موفق به انجام حذف و اضافه نشدند به اطلاع کلیه دانشجویان دانشکاه تهران می‌رساند پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، مجددا مهلت انجام حذف و اضافه واحدهای درسی برای همه دانشجویان فراهم خواهد شد. زمان و نحوه اقدام متعاقبا اعلام می‌شود.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.