سرپرست جدید رایتل منصوب شد

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 19:16
سرپرست جدید شرکت خدمات ارتباطی رایتل، منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، محمدرضا سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، طی حکمی مهدی فقیهی را به عنوان سرپرست این اپراتور تلفن همراه، منصوب کرد.

مهدی فقیهی، دانش‌آموخته دکترای مدیریت و پست دکترای ماشین لرنینگ است و پیش از این، سوابق اجرایی از جمله مشاور وزیر ارتباطات در امور سیاست‌های فاوا و اقتصاد دیجیتال، عضو هیئت‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد، دبیر ستاد فناوری اطلاعات معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرکل فناوری نوین مرکز پژوهش‌های مجلس، عضو هیئت‌مدیره شاپرک و موارد متعدد دیگر را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.