اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، با ابراز نگرانی شدید از تشدید درگیریها بین دو کشور همسایه و مسلمان، افغانستان و پاکستان، بر ضرورت توسل به دیپلماسی برای جلوگیری از تشدید تنشها تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، با ابراز نگرانی شدید از تشدید درگیریها بین دو کشور همسایه و مسلمان، افغانستان و پاکستان، بر ضرورت توسل به دیپلماسی برای جلوگیری از تشدید تنشها تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جان باختن تعداد زیادی از مردم افغانستان در جریان حملات اخیر به کابل، از دست رفتن جان انسانها و تخریب دارائیها در کشور همسایه و مسلمان را بسیار تاسفبار دانست و آمادگی ایران را برای هرگونه مساعدت و مساعی جمیله جهت رفع اختلافات و کاهش تنش بین افغانستان و پاکستان اعلام کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.