رسانه پاکستانی: ایران به نفتکش پاکستانی اجازه عبور از تنگه هرمز داد

عصر ایران سه شنبه 26 اسفند 1404 - 22:41
شبکه جیو نیوز امروز اعلام کرد که تنگه هرمز جایی که نیروهای آمریکایی و یا کشتی‌های آنان جرات عبور از آن را ندارند، کشور برادر و اسلامی ایران به یک نفتکش پاکستانی مجوز ویژه تردد داد.

شبکه جیو نیوز پاکستان به نقل از منابع موثق گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران به یک نفتکش پاکستانی اجازه عبور از تنگه هرمز را داد و این کشتی در مسیر خود به سمت بندر کراچی در حرکت است. 

به گزارش ایرنا، شبکه جیو نیوز امروز اعلام کرد که تنگه هرمز جایی که نیروهای آمریکایی و یا کشتی‌های آنان جرات عبور از آن را ندارند، کشور برادر و اسلامی ایران به یک نفتکش پاکستانی مجوز ویژه تردد داد.

در این گزارش آمده است: کشتی متعلق به سازمان ملی کشتیرانی پاکستان موسوم به (پی ان اس سی) با محموله ۸۰ میلیون لیتری نفت خام با مجوز ایران از تنگه هرمز عبور کرد و تا روز چهارشنبه وارد بندر کراچی می شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.