وحشت اسرائیلی‌ها از هک شدن مستمر سیستم هشدار شلیک موشک

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:01
آژیرهای خطر همچنان در سرزمین‌های اشغالی به درستی کار نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اختلال جدی در سیستم هشدار شلیک موشکی یا حمله پهپادی اسرائیل رو به افزایش است.

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکیست که آژیرهای خطر همچنان در سرزمین‌های اشغالی به درستی کار نمی‌کنند و مشکلات زیادی نیز در پناهگاه‌ها به وجود آمده است.

وضعیت به گونه‌ای است که سازوکارهای هشداردهی در بعضی شهرهای رژیم به طول کلی غیرفعال است و به همین دلیل ساکنان معتقدند که سامانه‌های هشدار به طور کامل هک شده‌اند.

جبهه داخلی در اسرائیل وعده داده است که می‌خواهد در شیوه هشدارها تجدیدنظر کند؛ اما با گذشت چند روز از آغاز این اختلال جدی، اتفاقی جدیدی رخ نداده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.