بهدنبال جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، مدارس بهصورت غیرحضوری و بر بستر اپلیکیشن شاد فعالیت میکنند. حالا سخنگوی آموزش و پرورش اعلام کرده است که شرایط فعالیت مدرسهها پس از تعطیلات نوروز به فراخور وضعیت کشور مشخص خواهد شد.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که مدارس تا پایان اسفند غیرحضوری به فعالیت خود ادامه میدهند و پس از تعطیلات نوروز، درباره نحوه فعالیت مدارس طبق شرایط کشور تصمیمگیری و اطلاعرسانی میشود.
پیشتر، با آغاز جنگ و پس از اتمام ۷ روز تعطیلی رسمی در کشور، اعلام شده بود که تا پایان سال ۱۴۰۴ کلاسهای درس بهصورت مجازی دنبال خواهد شد.
سخنگوی این وزارتخانه همچنین درخصوص حقوق اسفند فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش گفت که علیرغم جنگ، هیچگونه تغییری در پرداختیها بهوجود نیامده است.