در ادامه اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور، سخنگوی صنف جایگاههای سوخت اعلام کرد احتمال موفقیت پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است و مردم تا اطلاع ثانوی بهتر است با پول نقد به جایگاهها مراجعه کنند.
رضا نواز در گفتگو با ایرنا با اشاره به مشکلاتی که طی روزهای اخیر برای جایگاههای سوخت و همچنین برای مردم ایجاد شده، گفت: «با توجه به اختلالات بانکی، احتمال موفقیت پرداخت الکترونیکی در جایگاهها پایین است و به همین دلیل مردم بهتر است تا اطلاع ثانوی برای سوختگیری با پول نقد به جایگاهها مراجعه کنند.»
به گفته وی بخشی از این شرایط با مساعدت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و همراهی مالکان و کارکنان جایگاهها در چند روز گذشته مدیریت شده است، اما وضعیت از امروز سختتر شده و نیاز به همراهی بیشتر مردم دارد.
به گفته سخنگوی صنف جایگاههای سوخت، مسئولان بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاعرسانیهای لازم نیز انجام شده است.
این اظهارات در حالی مطرح میشود که اختلال در برخی خدمات بانکی از روزهای گذشته ادامه داشته و امروز به اوج خود رسیده است.