زخمی شدن بیش از ۲۷۰۰ صهیونیست در حملات موشکی ایران          

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:36
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که در جنگ ایران تاکنون ۲۷۴۵ شهرک نشین صهیونیستی رخمی شده است.

به گزارش تسنیم، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در گزارشی بدون اشاره واقعی به میزان تلفات صهیونیست‌ها مدعی شد از زمان آغاز جنگ ایران تاکنون 2745 شهرک نشین صهیونیستی تحت درمان قرار گرفته‌اند که حال 85 نفر از آنان همچنان تحت درمان هستند.

این وزارتخانه افزود طی 24 ساعت گذشته 179 شهرک نشین صهیونیست تحت درمان قرار گرفته‌اند.

 منابع خبری امروز از فعال شدن آژیرهای هشدار در تل‌آویر و قدس اشغالی خبر دادند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی بعد از رصد موشک‌های ایران فعال شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.