اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه در پیامی در فضای مجازی نوشت: آلمان با تجاهل به ظلم و جنایات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آلمان در سفرش به سرزمینهای اشغالی فلسطین در پیامی در فضای مجازی نوشت:
وزیر خارجه آلمان! شما در حالی در کنار طرف متجاوز ایستادهاید که این واقعیت را نادیده میگیرید که این رژیم اسرائیل بوده که به ایران حمله کرده و غیرنظامیان ایرانی -از جمله ۱۶۸ کودک بیگناه در شهر میناب را قتل عام کرده است.
این همان مسیری است که انسان را در سمت اشتباه تاریخ قرار میدهد: نادیده گرفتن ظلم و جنایات شنیع.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.