دو منبع آگاه به رویترز گفتند که تاکنون ۱۵۰ سرباز آمریکایی در جنگ با ایران زخمی شدهاند و این رقم بسیار بیشتر از آن چیزی است که قبلا اعلام شده بود.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که از زمان آغاز تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ۱۵۰ نیروی آمریکایی در سراسر منطقه زخمی شدهاند.
به گزارش ایرنا، دو منبع آگاه به رویترز گفتند که تاکنون ۱۵۰ سرباز آمریکایی در جنگ با ایران زخمی شدهاند و این رقم بسیار بیشتر از آن چیزی است که قبلا اعلام شده بود.
همچنین شان پارنل سخنگوی وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) نیز با اعلام اینکه تاکنون حدود ۱۴۰ سرباز آمریکایی در جنگ با ایران زخمی شدهاند، مدعی شد: «بیشتر این جراحتها جزئی بودهاند» و ۱۰۸ نفر از نیروها تاکنون به خدمت بازگشتهاند.
پارنل گفت: «هشت نفر از نیروهای نظامی همچنان در فهرست مجروحان شدید قرار دارند و بالاترین سطح مراقبت پزشکی را دریافت میکنند.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.