دستور وزیر ارتباطات برای حفظ پایداری شبکه در استان‌های مسافرپذیر

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:46
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با مدیران کل استانی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و حفظ پایداری شبکه ارتباطی در شرایط اضطراری کنونی تأکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سه شنبه در جلسه‌ای با مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های کشور بر "ضرورت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی در شرایط کنونی و تقویت آن به‌ویژه در استان‌های مهمان‌پذیر" تأکید کرد.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای که امروز و به صورت برخط، با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات برگزار شد، دکتر سیدستار هاشمی به بررسی چالش‌های پیش‌آمده در شرایط فوق العاده کنونی پرداخت و همکاری نزدیک مدیران کل استان‌ها برای ارائه راهکارهای مؤثر و حفظ پایداری ارتباطات مردم در شرایط بحران را مورد تأکید قرار داد.

وزیر ارتباطات درباره بهره‌گیری از رویکردهای نوین مدیریتی در شرایط اضطراری و اهمیت بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی گفت و ارزیابی‌های دقیق از آمادگی نیروها و تجهیزات ارتباطی در استان‌ها را مورد تصریح قرار داد. 

هاشمی گفت: «تعدادی از استان‌ها، به ویژه استان‌های شمالی کشور میزبان شمار زیادی از هموطنان هستند و شبکه ارتباطی این استان‌ها زیر فشار بیشتری قرار دارد. در این برهه حساس، مردم نیازمند حفظ ارتباطات با خانواده‌های خود هستند و باید تلاش کرد این ارتباطات دچار اختلال نشود.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.