استرالیا همراهی با اسرائیل و آمریکا در تجاوز علیه ایران را رد کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 06:49
وزیر امورخارجه استرالیا مشارکت کشورش در هرگونه تجاوزی علیه ایران و همراهی با رژیم صهیونیستی و آمریکا را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «پنی وانگ»، وزیر امور خارجه استرالیا اعلام کرد موضع این کشور همچنان بر این استوار است که در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

سازمان رادیو و تلویزیون استرالیا به نقل از وانگ گزارش داد که استرالیا درخواست‌هایی از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس برای ارائه حمایت در برابر حملات پهپادی و موشکی دریافت کرده است.

وزیر امور خارجه استرالیا در ادامه مدعی شد: حمایت استرالیا از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران به سود منافع ملی ماست.

وی همچنین تأکید کرد که حمایت کشورش از تجاوز آمریکا و اسرائیل، هرگز به اعزام نیروهای زمینی از سوی استرالیا منجر نخواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.