کلاس‌های درس دانشگاه علامه طباطبائی تا پایان اسفند مجازی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 00:29
دانشگاه علامه طباطبائی اعلام‌کرد: با توجه به تداوم شرایط جنگی به‌ویژه در شهر تهران کلاس‌های درسی دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۴ به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ️ معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۴، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«پیرو ابلاغیه مورخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جلسه معاونان آموزشی دانشگاه‌های بزرگ تهران و بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به شرح زیر به اطلاع اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان می‌رسد:

۱. با توجه به تداوم شرایط جنگی به‌ویژه در شهر تهران کلاس‌های درسی دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۴ به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

۲. همکاران محترم می‌توانند در جهت تداوم ارتباط با دانشجویان، محتواهای آموزشی خود را در سامانه آموزش مجازی بارگذاری کنند تا دانشجویان به صورت آفلاین نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.

۳. مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در نیم‌سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۵ تا پایان فروردین ۱۴۰۵ تمدید می‌شود. امکان برگزاری جلسات برنامه‌ریزی شده دفاع به صورت مجازی (آنلاین) با تشخیص دانشکده و تیم راهبری به شرط برقراری ارتباط مجازی پایدار و رعایت کلیه مقررات و استانداردهای آموزشی تا ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۴ وجود دارد.

۴. نحوه برگزاری کلاس‌ها در سال آینده، جبران کلاس‌های برگزار نشده در اسفند ماه ۱۴۰۴ و تاریخ حذف و اضافه دروس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.