تانکر پریما در تنگه هرمز هدف قرار گرفت

نامه نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 10:57
نفتکش متخلف دقایقی قبل مورد اصابت قرارگرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک نفتکش متخلف دیگر که به هشدارهای نیروهای مسلح ایران اعتنا نکرده بود، با یک فروند پهپاد اهدامی، هدف قرار گرفته شد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه اعلام کرد:صبح امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری prima در پی بی توجهی به هشدارهای مکرر نیروی دریایی سپاه مبنی بر منع تردد و نا ایمن بودن تنگه هرمز مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

شایان ذکر است تنگه راهبردی هرمز هشتمین روز است که بدلیل تجاوز خبیثانه تروریست های امریکایی و شهادت قائد امت اسلامی و تجاوز به منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز تحت کنترل بوده و نفتکش ها و شناورهای تجاری همپیمان کشورهای متخاصم اجازه عبور از این تنگه را ندارند.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.