مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تمدید شد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:45
مدیرکل امور دانشجویان شاهد سازمان اموردانشجویان از تمدید مهلت درخواست میهمانی و انتقال این دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سید امیرعلی آقامیری مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور رفاه حال دانشجویان و خانواده‌های آنان و با توجه به شرایط خاص کشور، تا روز سیزدهم تیرماه تمدید شده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با اشاره به روند ثبت‌نام‌ها افزود: فرآیند ثبت درخواست‌ها از اول خردادماه آغاز شده است و تاکنون بیش از 110 دانشجو در سامانه سجاد درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند در مهلت تعیین‌شده با مراجعه به سامانه سجاد، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.