تقویت چشمگیر روابط این کشور با ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:40
وزیر دفاع پاکستان همزمان با سفر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان به اسلام‌آباد، تاکید داشت که روابط دو کشور در حال ورود به مرحله‌ای جدید و تقویت بیش از پیش است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، خواجه محمد آصف در گفت‌وگو با خبرنگاران در مقابل ساختمان پارلمان پاکستان، سفر وزیر امور خارجه ایران به اسلام‌آباد را تحولی مهم در دیپلماسی منطقه‌ای توصیف کرد.

وی افزود: پاکستان با ترجیح مذاکره و صلح بر جنگ، نقش مهمی در کاهش تنش‌های منطقه‌ای ایفا کرده است.

محمد آصف ادامه داد که تلاش‌های پاکستان برای برقراری صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس مورد استقبال و قدردانی قرار گرفته و اسلام‌آباد همچنان از گفت‌وگو و کاهش تنش‌ها در منطقه حمایت خواهد کرد.

وزیر دفاع پاکستان با اشاره به روند رو به گسترش روابط تهران و اسلام‌آباد، اظهار داشت که مناسبات دو کشور بیش از گذشته تقویت خواهد شد و نقش دیپلماتیک پاکستان در عرصه بین‌المللی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران و سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز با استقبال آصف علی زرداری رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.