پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 16:51
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان که به اسلام‌آباد سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «مسعود پزشکیان» که صبح امروز سه‌شنبه و به منظور انجام سفری یک روزه به پاکستان سفر کرده است، دقایقی پیش با آصف علی زرداری رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور پزشکیان امروز سه‌شنبه با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» (به یاد دانش‌آموزان مدرسه میناب) عازم پاکستان شد و در بدو ورود با استقبال آصف‌علی زرداری رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به اسلام آباد، با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاش‌هایی انجام می‌شود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است، گفت: ما به دنبال اجرای کامل بندهایی هستیم که در چارچوب قوانین بین‌المللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.