به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سهشنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
در پی سفر هیأت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتوگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه میشود.







