تاکید پزشکیان و فرمانده ارتش پاکستان بر توسعه همکاری‌ها و تقویت امنیت منطقه

فرارو سه شنبه 02 تیر 1405 - 18:16
مسعود پزشکیان در جریان سفر امروز خود به پاکستان با عاصم منیر درباره تحولات منطقه دیدار و گفتگو کرد.

سایت ریاست جمهوری آورده است:  مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، که در رأس هیاتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت. 

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.