به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:
جلب رضایت تندروها از طریق تکذیب هر نوع پیشرفت در مذاکرات؟
سخنگوی وزارت خارجه ظاهراً مهمترین وظیفهٔ خود را پاسخ به شبهات و اعتراضات جریان تندرو از طریق نفی هر نوع پیشرفت در مذاکرات و طرح ابتکارات تازه میداند! انگار هر نوع پیشرفت در مذاکرات و هر گامی به سوی توافق، نوعی ننگ و شرمساری است که باید بلافاصله تکذیب شود!
در این میان، ظاهراً سایر اقشار مردم که خواهان رفع سایهٔ جنگ و تحریمها از سر کشور از راه پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافقاند، اصلاً هیچ اهمیتی ندارند و نباید یک کلام به آنها پاسخ داده شود!
خب اگر جریان تندرو تا این اندازه قوی و متنفذ است که هر ادعا یا اعتراض آنها واکنش فوری تیم مذاکرهکننده را ضروری میسازد، دستیابی به توافق نهایی قرار است با اتکاء به کدام جریان به دست آید؟
۲۹۲۲۱









